Wednesday, October 12, 2016

Hubbell Trading Post Nasionale Historiese Besienswaardigheid

Hubbell Trading Post Nasionale Historiese besienswaardigheid Bespreking handelsposte was dikwels die enigste direkte punt van kontak tussen inheemse en nie-inheemse Amerikaners tot diep in die twintigste eeu. Baie van die verandering in inheemse lifeways tot stand gekom het deur die agentskap van die bespreking handelaars, en baie van die vroeë openbare bewustheid van die waardigheid en rykdom van die inheemse kulture uit so 'n daaglikse handel. Die Post oorbrug twee wêrelde Om die Navajos die handelspos was 'n plek van die sosiale lewe sowel as besigheid. Om die boodskap te bereik wat hulle gereis het lank myl te perd en wa of te voet oor roetes wat gewoonlik droog en stowwerig, maar in nat weer gladde modder was. Die boodskap is 'n plek om hul kleurvolle hand geweven matte en 'n pragtige turkoois en silwer juweliersware te verkoop - maar dit was ook 'n byeenkoms plek om ou vriende en familie te ontmoet. Trading is 'n stadige proses en geen poging aangewend is om dit haastig. Die winkel was 'n sentrum vir nuus, skinder, en eindelose praat. Hubbell Trading Post is tipies van hierdie winkels. Binne sy lang, lae klipmure is 'n vierkantige yster stoof, die sentrum van die "bul pen." Gedurende die winter is dit altyd vol pinyon en Juniper hout, en die Navajos, praat en lag, getalm in die warmte. Agter die massiewe tellers is rakke gevul met koffie, meel, suiker, lekkergoed, Pendleton komberse, tabak, kaliko, Zakmessen, en geblikte goedere. Hardware en harnasse hang van die plafon. Om die handelaars families, was die poste ver verwyder van die lewe onder hul eie mense. Sommige handelaars verkies om hul families te verlaat in 'n nabygeleë dorp, ten minste gedurende skoolure sessies, as Hubbell vroeg in sy loopbaan gedoen het, of probeer om selfonderhoudend in die verskaffing van behoeftes nie gereeld beskikbaar, soos hy later het nie. Hierdie pos by Ganado ingesluit 'n smid winkel, 'n bakkery, 'n plaas, en, by tye, 'n een-kamer skool beman deur 'n onderwyser gehuur deur Hubbell. Die boeke en skilderye op voorwaarde dat die gesin met 'n eie biblioteek en kunsgalery, en die geleentheid te vier verjaarsdae en vakansiedae is nooit oor die hoof gesien. Kompetisie tussen handelaars was soms baie gretig. Hulle geborg Rodeos of hoender trekke en by tye gehelp borg moedertaal seremonies om kliënte om hul gebied te lok. Sommige handelaars sal meer vir wol en ander produkte wat deur Navajos wat uit groot afstande gekom betaal. Terwyl hulle meel, koffie, en kaliko dalk die goedkoopste handelsmerke, gespaar hulle geen moeite in 'n poging om die beste in inheemse goedere hanteer soos buckskins en turkoois. Daar was min wettige betaalmiddel, soveel van die besigheid is deur die uitruil van Navajo produkte vir goedere die handelaar se of die gebruik van die handel tekens dat elke handelspos gemaak volgens sy eie spesifikasies van koper, aluminium, of ander metale gedra. Die handelaar was so afhanklik van die Navajo verdraagsaamheid van 'n vreemdeling in hul midde as die Indiërs was op 'n simpatieke wit man wanneer hulle nodig het om te gaan met die buitewêreld. Die handelaar het om hul taal te leer, te bekom mate van begrip van die sosiale struktuur en ekonomiese hulpbronne van die gemeenskap en respekteer hulle manier van lewe. Versuim om aanvaarding te kry deur die Navajo gemeenskap kan beteken dat sy naaste mededinger, miskien reis 'n volle dag se weg, sal die wol en lammers wat die uiteindelike bron vir eie krediet die handelaar se met groot huise was te koop. Op die eerste, die Indiërs gekoop geblikte goedere deur die prentjie op die blikkie, nie deur die naam merk. Hoewel handelaars wou om te voldoen aan verskillende begeertes, het hulle probeer om die aantal handelsmerke op hul rakke te beperk tot voorraadbeheer te fasiliteer en om die handel werking bespoedig. Een handelaar gesê 'n verlies aan geneem het toe hy blikkies ingedampte melk wat 'n foto van 'n blom op die etiket het voorraad. Die Indiërs, terwyl die blom, sal dit nie glo dat dit vervat ware melk. Die Hubbell mat kamer bevat stapels-vari gekleurde komberse en matte vertoning van die vaardigheid van Navajo vroue wewers. uit die groot balke oor die plafonne hang mandjies gemaak deur baie suidwestelike stamme, saals en saal sakke, tooms, en Indiese waterbekers. Op die mure is klein geraamde skilderye van Navajo matte deur E. A. Burbank en ander kunstenaars. Hubbell het hierdie ontwerpe gemaak as voorbeelde vir die wewers. Vandag, Navajos nog ure bestudering van die silwer oorbelle, armbande en halssnoere in die juweliersware geval, want hulle het die vakmanskap van hul mede ambagsmanne waardeer. Silwerstukke met turkoois instellings hul gunstelinge. Behalwe die bekendstelling van verskeie nuwe produkte aan die Navajos, die handelaars gefunksioneer as noodsaaklik tussengangers tussen die Navajos en die wit gemeenskap. Die handelaars 'ondersteuning van die regering programme-soos dié vir onderwys, vee verbetering, en die moderne mediese sorg-was noodsaaklik om hul sukses. Sommige handelaars, soos Hubbell, gehelp Navajos kry staatshulp in die bou van damme en besproeiingsprojekte. vroue handelaars 'dikwels hulle geleer inmaak of hoe om die naaimasjien gebruik. Die Hubbells nie net gehuur baie Navajos, maar ook gewerf hulle vir off-bespreking poste wat was van opvoedkundige sowel as ekonomiese waarde. En, dit was deur middel van die handelaars en hul gesinne wat die nasie in staat was om die grootste deel van sy kennis van die Indiese maniere, vir die meeste vroeë skrywers kry staatgemaak meer oor die handelaars as op die Indiërs hulself vir meer inligting. In onlangse jare, sosiale wetenskaplikes wat ernstige studies van die Indiese kultuur gemaak het ook gevind dat die handelaars nuttig. Byna almal van kennis wat deur noordooste Arizona geslaag het by die Hubbell Trading Post: presidente, generaals, skrywers, argeoloë en ander wetenskaplikes en kunstenaars. Theodore Roosevelt, Nelson A. Miles, Lew Wallace, en Maria Roberts Rinehart was onder die talle vooraanstaande besoekers. Kunstenaar E. A. Burbank het 'n paar maande in die Hubbell huis op verskillende tye; baie van sy skilderye en tekeninge word op die mure. Die Hubbell huis uitbeeld beleef die Navajo en die Suide. Boekrakke oorloop seldsame en waardevolle versamelings van Americana. Indiese matte lê oral. Priceless aanmanings van 'n dapper pionier familie, die era wat hulle gehelp het om die vorm, en hul merkwaardige kliënte en gaste vul die kamer. Die Trading Post Vandag Kort ná die Tweede Wêreldoorlog, handelsposte op die Navajo bespreking begin daal. Die impak van veranderende tye het afhanklikheid die Indiese se verslag oor die bespreking handelaar verminder. Baie Navajos het in die militêre magte gedien en van die oorlog met 'n groter kennis van die buitewêreld teruggekeer. Gedurende hierdie tydperk, grootskaalse uitbuiting van olie, gas, en uraanneerslae gebring groot besigheid op die Navajo land. Met dit het bykomende inkomste vir die Navajos, wat lei tot die vervanging van die perd en wa deur die bakkie as basiese vervoer vir die meeste Navajo families. Die supermarkte en winkels met hul wye verskeidenheid van goedere is nou binne maklike reis afstande. Om te kompeteer met die moderne geriewe van die kettingwinkels, die handelsposte ook het self-service geword. maar Hubbell Trading Post, een van die oudste deurlopend bedryf handelsposte op die Navajo bespreking, het min sedert sy begin as 'n eeu gelede verander. Besigheid is nog steeds gedoen op die tradisionele manier. Want dit het sedert die dae van hul groot-grootouers, die post dien as 'n brug tussen kulture vir baie Navajos. John Lorenzo Hubbell Die dekaan van die handelaars by die Navajo was John Lorenzo Hubbell. Tydens 'n halwe eeu op die bespreking Hy was bekend vir sy eerlikheid in saketransaksies, vir sy gasvryheid aan reisigers, en vir sy wyse raad aan sy vriende die Navajos. Hubbell is gebore in 1853 op Pajarito, New Mexico, die seun van 'n Connecticut Yankee wat as 'n soldaat om New Mexico gegaan en getroud in 'n familie van die Spaanse afkoms. Meestal self-opgeleide, het hy vertroud is met die lewe, maniere en taal van die Navajos terwyl jy op reis oor die Suidwes as 'n jong man en terwyl hy as 'n klerk en 'n Spaanse tolk. Hubbell - "Don Lorenzo" om die blankes, "Ou Meksikaanse" of "Double Glase" om die Navajos - begin handel in Ganado in 1876. Hy uitgekoop "Ou Man" William Leonard 2 jaar later en hulle by die huidige webwerf. Van die begin af, die Navajos gestroom om die pos, waar Hubbell was nie net hul handelaar, maar ook hul gids en onderwyser in die begrip van die maniere om die wit man. Hy was die betroubare vriend wat vertaal en skryf briewe, gevestig familie twiste, verduidelik regeringsbeleid, en het gehelp om die siekes. Wanneer 'n pokke-epidemie gevee die bespreking in 1886, het hy dag en nag versorging van siekes en sterwendes met behulp van sy eie huis as 'n hospitaal. Hy was immuun as gevolg van 'n jeug bout met die siekte, maar die Navajos toegeskryf dit na 'n hoër krag. Hubbell het 'n blywende invloed op Navajo rugweaving en Silwer, want hy konsekwent geëis en bevorder uitnemendheid in vakmanskap. Hy het 'n handelsryk daardie stadium en vrag lyne, sowel as 'n paar handelsposte ingesluit. Op verskillende tye, hy en sy twee seuns, saam of apart, besit 24 handelsposte, 'n groot huis in Winslow, en ander sake en plaas eienskappe. buite vraag, was hy die voorste Navajo handelaar van sy tyd. Hubbell aktief deelgeneem aan die politiek. Sy loopbaan geïnspireer romans en ander literatuur, insluitend 'n kortverhaal deur Hamlin Garland oor sy diens as balju van Apache County in die 1880's. Hy het gedien in die territoriale Raad, gehelp lei Arizona tot selfstandige staat, was 'n staat Senator, en gehardloop onsuksesvol vir die Amerikaanse Senaat. Toe hy die eerste keer verkies balju, Texas beesboere plundertogte onderneem teen die skape land van Apache County, Hubbell gerugsteun die sheepmen. Ruil staaltjies uit die bloedige konflik het hy gesê, "ek is geskiet vanuit hinderlaag nie minder nie as 'n dosyn keer, en my huis is omskep in 'n ware fort. Vir een soliede jaar nie 'n lid van my familie gaan slaap behalwe agter deure en vensters versper met matrasse of sandsakke. " Hoewel hy politieke neigings gehad het, was hy altyd in die eerste plek 'n sakeman. Een bewonderaar geskryf dat "dit was omdat hy regverdig en eerlik en menslik dat hy gehou hierdie onbevraagtekende oppergesag was" onder handelaars met die Navajos. Hubbell het sy maatskappy se filosofie op hierdie manier: "Die eerste plig van 'n Indiese handelaar, in my geloof, is om te kyk na die materiële welvaart van sy bure, te adviseer hulle te produseer wat hul natuurlike neigings en talent beste hulle pas; te behandel hulle eerlik en aandring om dieselfde behandeling van hulle. 'n mark te vind vir hul produkte en waaksaam te kyk dat hulle bly verbeter in die produksie van dieselfde, en adviseer hulle wat die beste prys beveel. dit beteken nie dat die handelaar moet vergeet dat hy sien dat hy 'n regverdige wins vir homself, vir alles wat sou beseer hom sou natuurlik beseer diegene met wie hy in aanraking kom. " Hubbell se loopbaan as 'n handelaar gestrek kritieke jaar vir die Navajos. Hy het gekom om die bespreking toe hulle gejaag na 'n aanpassing van bespreking lewe, met die beproewing van die "Long Walk," insluitend die bevalling by Fort Sumner, New Mexico, vars in hul geheue. Meer as enige ander wit man, het hy gehelp om hulle te vind dat aanpassing. Hy was dikwels hul woordvoerder en kontak met die buitewêreld. Hoewel 'n Rooms-Katolieke, Hubbell oortuig die Presbyterian Raad van Buitelandse Sending na die nabygeleë Ganado kies vir 'n sending webwerf en terwyl die missie is gebou, het die eerste sendelinge in sy huis vir 'n jaar. Op 12 November 1930 het hy oorlede en sy is begrawe op Hubbell Hill, wat uitkyk oor die handelspos, langs sy vrou, Lina Rubi, en sy naaste Navajo vriend, Baie Horses. Een ou man het die hartseer van sy mede-Navajos toe hy gesê het: "Jy dra jou skoene, jy nog 'n paar te koop; Wanneer die kos al is weg, jy meer koop; Jy versamel spanspekke, en nog baie meer sal groei op die wingerdstok; Jy slyp jou koring en maak die brood wat jy eet; En volgende jaar het jy baie meer koring. Maar my vriend Don Lorenzo is weg, en niemand om sy plek te neem. Hoe om daar te kom. Hubbell Trading Post op die Navajo Indian Reservation, 1 myl wes van Ganado en 55 myl noordwes van Gallup New Mexico. Dit kan bereik word deur Arizona 264 (Navajo Route 3) van die ooste en die weste en deur Arizona 63 van die noorde en die suide. Jy sal Hubbell Trading Post vind op die pad na Grand Canyon Nasionale Park, Canyon de Chelly Nasionale Monument, en die Hopi Mesas. Administrasie Hubbell Trading Post Nasionale Historiese besienswaardigheid is daagliks oop 08:00-05:00 (08:00-18:00 in die somer), behalwe Thanksgiving, 25 Desember en 1 Januarie Dit word geadministreer deur die Nasionale Park Service VSA Departement van Binnelandse Sake. Groepe mag spesiale diens verkry deur vooraf reëlings met die superintendent, wie se adres in Box 150, Ganado, AZ 86505. Inligting met vriendelike vergunning Nasionale Park Service, Amerikaanse Departement van Binnelandse Sake. Holbrook, die stad van die Versteende Woud Versteende Woud Nasionale Park Oermens In die Versteende Woud


No comments:

Post a Comment